niedziela, 18 grudnia 2016

Najwiekszy problem w ebiznesach


Tak widze ze najwiekszym problemem w ebiznesach jest  BRAK WSPOLPRACY WZAJEMNEJ.

Oznacz to w praktyce jest tendencja ze każdy sobie rzepke skrobie.

W strukturach pseudoliderow a raczej ja bym ich nazwał rekruterami jest bardzo nie ciekawe zjawisko.

W tych organizacjach osoby które uzyskuje wsparcie to tylko te osoby rekrutujące nieświadomych ludzi
Efekt poleconeni wspiera tylko rekrutera.
Problem w tym ze rekruter nie wspiera poleconego ani poleceni nie wspierają się wzajemnej.

Powstaje patologia ze każdy z uczestników  ebiznesów wybiera sobie kilka ebiznesow 1,2,3,4,5 i garnie do siebie zarówno poleconych jak i pieniądze. 


Promuje swoje i zamyka się na współprace .

Jest to działanie powtarzane od pseudoliderow "geniusiow" osiągających duże wyniki kosztem innych.

Nie zazdroszczę im wyników i zal mi dupę nie ściska jedynie stwierdzam ze jest to głupota , krótkowzroczność albo wynikające z egoizmu albo po prostu z braku doświadczenia.

Poszkodowane są w tym wszystkim początkujące osoby mające niewielkie środki i nie mających żadnych poleconych są szczególnie narażone na ryzyko straty i zniechęcenia do zarabiania w ebiznesie.

Niestety albo stety ja mam wieloletnie doświadczenie w tych tematach tym bardziej trudno mi się pogodzić z tym co się ostatnio dzieje tym bardziej ze widzę to a ciężko mi to zmienić ze względu na obecny niski poziom dochodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz