niedziela, 29 stycznia 2017

TheAdsTeam event z Krakowa





Pierwszy event Theadsteam z Krakowa

https://youtu.be/Y1oTKlnD1wE

Warto zobaczyc i przyłaczyć się

Zapraszam

sobota, 21 stycznia 2017

Skąd banki wypłukują złoto ?





Banki wchodzą w przestępcze porozumienie z rzadami na szkoda własnych obywateli .

piątek, 20 stycznia 2017

Bruce Lipton o samorozwoju





Dr. Bruce Lipton, prekursor badań nad komórkami macierzystymi, dokonał przełomu w polu biologii zmieniając na zawsze jak myślimy o myśleniu. Odkrycie Liptona dotyczyło współdziałania umysłu z ciałem i procesów, przez które komórki przyjmują informacje. Pokazuje ono, że geny i DNA nie kontrolują naszej biologii, a odwrotnie, że DNA jest kontrolowane przez sygnały od zewnątrz komórki, włącznie z energetycznymi posłaniami emanującymi od naszych myśli. Używając prostego języka i humoru demonstruje jak nowa nauka, epigenetyka, rewolucjonizuje nasze rozumienie związku między umysłem i materią, i głębokimi skutkami, jakie to ma na nasze osobiste życie i zbiorowe życie naszego gatunku. W tym filmiku prezentuje w skrócie swoje spojrzenie na samorozwój i samodoskonalenie.

wtorek, 17 stycznia 2017

zaczac tat

Jak kupic adpaki za pomoca bitcoina .

Najpierw z banku kupuje bitcoiny
Pozniej przelewamy je na portfel

Nastepnie w tat klikamy Finanse ads funds

Nastepnie purchase position 


Kupujemy od od 50$ , 25$  , 10$  czemu bo
Trzy rodzaje adpacków:
– paczka 10$ – 2,50% dziennie – wypracowuje 110% ROI = $11
– paczka 25$ – 2,25% dziennie – wypracowuje 115% ROI = $28,75
– paczka 50$ – 2,00% dziennie – wypracowuje 120% ROI = $60
Limit dzienny wypłat: 200$
5 poziomów poleceń: 8% , 2% , 1% , 1% , 1%,

Grupa TAT na fb

Do wyplat bitcoina mozna uzyc
wyplaty na karte w bankomacie
lub bez w bankomacie poprzez kod

Jeszcze jest temat payzy i karty z niej

W futurenet logujemy sie tymi samy danymi co na portal
Klikamy Reklamowanie Kup nowy pakiet najlpiej po 50$ pozniej po 10$
Moze uzyj dotpay to bezposrednio z banku lub na przyklad tez bitcoina
tylko tu uwaga jesli mamy kupione w kantorze 4coin bitcoiny to NIE musi jes przelewac na coinpayments 

Tu i tu codziennie musimy ogladnac 10 reklam

I tak wyglada pozniej napisze jak sobie poradzic z reklama wzajemna ze w fap tat a w tatcie fap.
Albo mozna sie poprostu spotkac na skypie

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Tak sobie mysle o wstydzie


WSTYD to nie jest
nie mieć kasy
mieć gówniana robotę
czy prosić o pomoc

WSTYD to jest mieć kupę kasy , zarabiać kupę kasy , ciągnąć wszystko pod siebie , zapisywać wszystkie osoby w ebiznesie pod siebie .
Madrować się , chwalić się ale nie pomagać ani za centa ludziom i mieć ich w dupie
To jest WSTYD.....
I zapamietaj sobie to teraz gdy zarabiasz mało zebym ja jak bedziesz miał dużo  nie musiał się za Ciebie wstydzić :)

niedziela, 15 stycznia 2017

ThAdsTEAM Weekly Webinar 15/01/17

Niesprawiedliwy podzial w podatkach w handlu i produkcji

2600 zl brutto ri 1877 zl na rękę (netto) 28% podatku + 23% vatu = 51% podatku + akcyza na benzyne alkohol tytoń
Okrutny los chłopa pańszczyźnianego któremu okrutny pan zabieral dziesięcine całe 10%.
Okrutne Imperium Rzymskie kto re dawało niewolnikowi dach nad głową , ubranie , jedzenie i 10% dochodów pana. Okrutne starożytne czasy

Problemem jest strasznie niesprawiedliwy podział zarobku oraz nie Chrystusowe traktowanie ludzi.

Jesli ludzie za mało zarabiają to nie ma kto kupować jak nie ma  kto kupować nie ma produkcji nie ma pracy itd kółka się zaciska i dusi...

Jeśli sieć handlowa ma
Roczny zysk 1,44 miliarda zł
Płaci podatku 1 miliard zł około 40% od zysku (realnie 20%)
W tym banki zarabiają swoje 20% czyli około 1,17 milarda
Przy zatrudnieniu na przykład 55 000 ludzi
Wydatki na pensje brutto wynoszą 143 miliony to jest około 10,5% zysku
Pytanie czy nie możliwe jest aby każda firma poświęcała 20% swoich zysków na wypłaty a robotnicy zarabiali dwa razy więcej i dzięki temu żyć normalnie i żeby był dwa razy wyższy popyt na rynku zarówno w handlu jak i produkcji .....???

To jest jeden z wielu drobiazgów ktore można zmienic

matemtyka krolowa nauka rowniez w ebiznesie



Zero sciemy i jedziemy
Maxymalny wysilek * czas= minimany efekt  ALE
Minimalny codzienny efekt * kumulacja = wielkie rzeczy

Wyjaśnienia co do wzorów
Maxymalny wysilek  = wszystkie Twoje pieniedze i czas w jeden cel
Czas = bezwzględny czy wyznaczymy sobie
Minimalny efekt = dodatkowy adpak , dodatkowa 1 osoba w Twoim ebiznesie
Kumulacja bierze się :
- z czasu
- od ilości ludzi
oraz o najważniejsze  ograniczenia ryzyka poprzez oszczędności czyli możliwość
- wprowadzanie 100% swoich dochodów z etatu w ebiznes
- nadwyżka umożliwia dywersyfikacja

Jesli mamy dochody , oszczędności  i czas to rośnie w nas pewność siebie i możemy zgromadzić duże grupe ludzi co w prostej lini skutku i umożliwia nam potencjał do robienia rzeczy wielkich.

piątek, 13 stycznia 2017

Zmiana jest trudna


Tak myślę że możę chciałbyś zmienić swoje życie i prace dzięki ebiznesowi?

Bo nie widzisz efektów pracy na etacie i wiesz że to co robisz jest bez przyszłości
Bo Twoja praca jest niskoplatna , mecząca fizycznie , męcząca psychicznie
Twoj pracodawca Cie nie szanuje i traktuje jak robota
Twoj pracodawca wymyśla durne zasady i procedury
Warunki w pracy są marne a środki bhp bliskie zeru
Nie dość że pracodawca marnie płaci to oszukuje na nadgodzinach i na urlopach
Twoja praca zajmuję Ci dużo czasu
Poprostu wkurwia Cie to wszystko

Jednym słowem jest do dupy i próbujesz coś zmienić dzięki ebiznesowi, zgadłem?

Wybrałeś 1 , 2 ,3 , 4 ebiznes bo przecież na więcej i tak Ci nie stać
Niby miałes dostać pomoc a jesteś osamotniony w swych działaniach
Masz niewielu poleconych lub nie masz ich w ogóle
Na razie nie wypłacasz bo jeszcze nie masz co
Masz niewiele pieniędzy co miesiąc aby je przeznaczać na ebiznesy
Nie masz pieniedzy na emarketing wiec narazie próbujesz jakoś polecać za darmo
Otrzymujesz madrąwanie ale żadnego konkretnego wsparcia
Podziwiasz osoby których stać na start i by mięc wielu poleconych i nie wiesz czy gratulować im , hejtować , zazdrościc czy ich ignorować bo co Ci z tego ?

Starasz się walczysz ale wpadłeś w pułapkę?
Robisz co w swojej mocy ale czujesz się bezradny?

Mam takie marzenie i cel i plan i realizacje 
A może by tak to zmienić ?
I działać solidarnie wspólnie większą grupą zamiast samotnie
Zamiast pierdolić trzy po trzy lepiej pomogać sobie wzajemnie ale nie tylko samym gadaniem
Zaintersowany?
Napisz do mnie tumidajewicz.piotr@gmail.com dolącze Ci do mojej grupy

środa, 11 stycznia 2017

Ebiznesy

           futureadpro   

Unijne niewolnictwo


W butiku, w supermarkecie i w galerii handowej rzadzi obca chciwa banda
Banda ta tworza monopol narodowy zabierajac prawie całość zyskow dla siebie
Uklad ten wzbogaca nielicznych milionerow publicznych
Reszta musi wyjechac i zyc w obcym kraju
Masz prace bo inni wyjechali i ci ja dali
Jesli masz nawet ta prace to jest za marne grosze
Droga żywność? Zniszczony przemysł i rolnictwo?
Tak wlasnie trwa nasze unijne niewolnictwo
Sprywatyzowane znaczy ukradzione, oddane za grosze
wypanstowione, zniszczone, zadluzone.
Wiedz Polaku, ze
tak wlasnie sie panstwa rujnuje i narod oszukuje
Juz takie czasy nastaly, ze Polakow z kraju wypedzaja
Bo Niemcy polski przemysl zniszczyli, teraz prace daja
A Polak zamiast dla siebie to dla obcych haruje
po swiecie sie wloczy i cudzych kultur uczy
I nie trzeba wojen wygrywac by panstwa zdobywac
A gdzie sa male sklepiki, masarnie i mleczarnie
Pielegniarki w szkolach, woda z sokiem i Mikolajki
Gdzie cukiernie polskie i buraki cukrowe, zaklady tkackie
I samochodowe, Polskie Zaklady Lotnicze w Mielcu? Ktos wie?
Nie? A szkoda, bo bylabys zatrudniona Polsko droga
Oczywiscie wszystko to za przyzwoleniem rzadu polskiego,
ktory sprzedal Polske i Polakow w czasach prywatyzacji
I dzis z tej racji rozkradzionego majatku narodowego
Jestesmy krajem zadluzonym i jeszcze bardziej rozkradzionym
Niedlugo bedziemy jak Grecja upadac i ziemie oddawac

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Co zrobic by zarabiac 4 cyfrowe kwoty w ebiznesie



Co zrobić
słuchać cesarza ,
wykonywać polecania generała ,
być karnym , zdyscyplinowanym żołnierzem
pocałować 10 000 żab aby pozyskać 100 księciuniów do danego dworu
po to by wybudować własne imperium

Wyjaśnienie :
słuchać cesarza (słuchać osoba która ma wynik taki my chcemy mieć i to 0 1 czyli jak ona mówi to i to robić to my robimy a nie jęczymy czy marudzimy),
wykonywać polecania generała (sami sobie sami ustalamy co trzeba zrobić i zapisujemy rozkazy)  ,
być karnym , zdyscyplinowanym żołnierzem  ( wykonać to co "generał" zaplanował)
pocałować 10 000 żab (dostać 10 000 odmów) aby pozyskać 100 księciuniów (aktywnych opłaconych poleconych) do danego dworu (do danego e biznesu)
po to by wybudować własne imperium (własny biznes , , gotówka ,aktywa , nieruchomości)

niedziela, 8 stycznia 2017

dawno temu gdy zarabialem 500$ dziennie


Dawnemu temu za siedmioma górami i siedmioma lasami , gdy zarabiałem 500$ dziennie ...
a może to było mniej ale raczej dużo więcej...

To szczerze tez byłem takim samolubem który bardzo lubił:

- dużo mówić
- dużo się mądrzyć
- dużo dawać dobrych rad

A blisko zera pomagałem ludziom poprzez
- kasę
- poprzez podsyłanie poleconych
- poprzez własne aktywne zapisy w ich propozycje

Na początku dużo osób wpada w mądrowanie i samolubstwo i nie wspiera finansowo swojego zespołu.
Szuka sobie powodu by tego co trzeba nie robić bo przecież to dla ich dobra ze im nic nie daje konkretnie bo dbam o ich samodzielność i takie inne ....
Tak się dzieje w momencie gdy za dobrze idzie.

Niestety trzeba spaść na sam dół i  przerobić tą lekcje na własnej skórze by to zrozumieć .

Bo dlaczego ja miałbym komuś pomagać bo ja nie jestem instytucja charytatywna?

No własnie dlatego ?
Dlatego, że tak trzeba bo ebiznesy padają tylko ludzie zostają razem z Twoim olaniem ich lub z twoimi dobrymi uczynkami wobec nich.

 y też możesz znaleźć się na samym dole i fajnie wtedy jakby ktoś Ci wtedy pomógł prawda?

Ty teraz możesz tego nie rozumieć i się nie zgadzać ale może kiedyś to zrozumiesz jak będziesz na wyższym poziomie


dawno juz dokonalem wyboru

Dawno juz dokonalem tego wyboru bede walczyl kazdego ranka , dnia i wieczoru
Walcz a możesz nawet przegrać, a jeśli nie walczysz to już jesteś przegrany
 

Masters & Marian Lichtman - Tylko muzyka (Official Video)

sobota, 7 stycznia 2017

słaba koncentracja to słaby wynik


Jeden krok - jeden cios - jedna runda. Rocky

"Nie boję się człowieka, który ćwiczy 10.000 różnych ciosów, ale boję się człowieka, który 10.000 razy ćwiczył jeden cios." Bruce Lee

A jak to się ma do ebiznesu ?

Problem nie jest brak możliwość ale ich zbyt duza ilość przy niskim wykorzystaniu poszegolnych zasobów przy wszechogarniajacym nas braku pieniędzy i pomocy

Wniosek
Wybierz tylko JEDNA aktywną metode marketingowa a reszte odłóż

Zalozmy jeśli wybrałeś marketing na mediach społecznościowych
1. Przyszykuj swoją ofertę
2.  Porozmawiaj i poznaj dana osobą
3. Przedstaw ją swoją oferte i dogadajcie się

Załóż prowadzisz działana za pomoca emaili

1. Wyszukaj email do ludzi
2. Napisz propozycje z linkiem
3. Wyślij list (lub listy na autokorespondrze)

Rób tak dzień po dniu, a odniesiesz sukces, niezależnie ile teraz potrafisz.

Najważniejsze zebyś odnosił dużo porażek bo tylko wtedy pojawią się tez sukcesy.

piątek, 6 stycznia 2017

Sposoby na radykalne polepszenie swojej sytuacji finansowej


Sposoby na radykalne polepszenie swojej sytuacji finansowej $$$
Proszę bardzo

Na ile to możliwe :

Nie pracowac na etacie
Nie miec konta w banku lub przynajmniej uzywac go jak najmniej
Nie kupować w marketach .
Czyli kupować jak najwięcej w necie czyli tam gdzie na tym zarabiamy lub tam gdzie daja nam zarobić a nie tam gdzie tylko tracimy
Korzystać z darmowych usług najlepiej prawie tylko tam gdzie się dzielą z nami zarobkami

I najważniejsze :
Wszystkie otrzymane pieniądze (praca , emerytura , rentę itp) najpierw 100% inwestować a później wydawać na cokolwiek ......  

To co sie robi pokazywac swiatu czyli nie trzymac to co sie udaje lub nie udaje w ukryciu

SZOK HISTORII . Trump & Kennedy. Trump mówi też o TTIP.

Jak wyplacic kase z TAT


1 . Uzupelniasz dane procesora https://www.theadsteam.com/member/profile  np jesli wplacilesz payza to podajesz z jej emaila
2   W https://www.theadsteam.com/member/profile/security  ustalasz swoje pytania i odpowiedz
3.  Pozniej rejestrujesz wyplate na  https://www.theadsteam.com/member/withdrawal
4.  Jesli dobrze wszystko zrobiles masz wyplate w pendingu na https://www.theadsteam.com/member/withdrawal_history
5.  Pieniadze laduja za jakis czas na procesorze i stamtad wyplacasz dalej

Payza szybkie zasilanie

Rejestracja w Payza
https://secure.payza.com/?jIWqKAShErWWHUPSASZyvA%3d%3d

Bank -> Paysera -> Payza czas wykonanie do 1 godziny !!
https://www.paysera.pl/tytulowa.html?ref=1546826

czwartek, 5 stycznia 2017

Co daje 120 paczek w TAT



Cel 120 paczek w TAT co on daje?
W przypadku dojścia do posiadania 120 paczek w TAT daje to 30$ dziennie.
Czyli tak pi razy drzwi pozwoli mi to wypłacać co drugi dzien 30$ to jest miesiecznie 450$ a tak jakieś 1800 zl miesięcznie to już by mi jakoś podratowało poniewaz na dzien 5 styczeń 2017 r nie pracuje na etacie jest na tak zwanym bezrobociu  a pozostałe dochody M24  FAP  MX  są cienkie.
Mi codziennie przybywa około 1 paczuszka z małym hakiem to jeszcze mi to zajmie z 2 miesiące


wtorek, 3 stycznia 2017

chcac zmienic swiat zaczac musze od siebie


Prawda jest taka ze żeby moc zacząć zmiany najpierw muszę  mieć dochody które pozwolą mi mieć na życie  i zmienić moja sytuacje w życiu.
W tym celu postanowiłem  mieć 120 paczek w ebiznesie.
Na dzień 3 stycznia 2017r
To jest bardzo dobry ebiznes z duzym zapleczem.
Jesli możesz się przyłaczyc bo masz 30-50$ to uważam że naprawde warto.