niedziela, 8 stycznia 2017

dawno temu gdy zarabialem 500$ dziennie


Dawnemu temu za siedmioma górami i siedmioma lasami , gdy zarabiałem 500$ dziennie ...
a może to było mniej ale raczej dużo więcej...

To szczerze tez byłem takim samolubem który bardzo lubił:

- dużo mówić
- dużo się mądrzyć
- dużo dawać dobrych rad

A blisko zera pomagałem ludziom poprzez
- kasę
- poprzez podsyłanie poleconych
- poprzez własne aktywne zapisy w ich propozycje

Na początku dużo osób wpada w mądrowanie i samolubstwo i nie wspiera finansowo swojego zespołu.
Szuka sobie powodu by tego co trzeba nie robić bo przecież to dla ich dobra ze im nic nie daje konkretnie bo dbam o ich samodzielność i takie inne ....
Tak się dzieje w momencie gdy za dobrze idzie.

Niestety trzeba spaść na sam dół i  przerobić tą lekcje na własnej skórze by to zrozumieć .

Bo dlaczego ja miałbym komuś pomagać bo ja nie jestem instytucja charytatywna?

No własnie dlatego ?
Dlatego, że tak trzeba bo ebiznesy padają tylko ludzie zostają razem z Twoim olaniem ich lub z twoimi dobrymi uczynkami wobec nich.

 y też możesz znaleźć się na samym dole i fajnie wtedy jakby ktoś Ci wtedy pomógł prawda?

Ty teraz możesz tego nie rozumieć i się nie zgadzać ale może kiedyś to zrozumiesz jak będziesz na wyższym poziomie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz