poniedziałek, 22 maja 2017

Nie osiągnął bym nigdy xxx$ kiedyś tam w ebiznesie

Nie osiągnął bym nigdy xxx$ kiedyś tam w ebiznesie i pewnie nie miałbym teraz szansy próbować to powtórzyć gdyby nie mój dziadek żołnierz AK , genialnym matematyk który wpoił zasadę 3 etapów zdecyduj , zaplanuj , wykonaj , nie wykonasz nie zaczynaj nowego.
Może ta wiedza się komuś przydać bo my ludzie mamy tendencje do rozpraszania się i nie planowani i nie trzymania się planu.
Co ma wspólnego armia z ebiznesem?
Wynik również w ebiznesie to bycie dla samego siebie generałem sierżantem i żołnierzem
General - wydaje rozkaz
Sierżant - planuje jak go wykonać
Żołnierz - wykonuje rozkaz wszelkim mozliwymi zasobami i honorowymi sposobami
Mądry General nie wydaje następnego rozkazu do póki żołnierz nie wykona obecnego.
Zrozumiano żołnierzu jak masz działać?
To od maszerować wykonać
Tak jest :)
Dla przykładu
Wydałem sam sobie rozkaz/decyzje ze mam zarabiać dwa razy tyle na etacie
 Zdecydowałem że to się stanie w https://www.theadsteam.com/ref/Toro55
No i co wykonano bierzemy się za następny etap/rozkaz
Dany plan może nie wyjść i ja sobie z tego zdaje sprawę ale nie mając planu i nie realizując go to prawie na pewno nic nie ma prawa wyjść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz