środa, 31 maja 2017

Droga do sukcesu wiedzie przez porazki


W ebiznesie jestem już od 5 lat i różnie bywało...
Więcej było tych porażek ale ja zawsze traktowałem je jak lekcje z których trzeba wyciągnąć odpowiednie wnioski by być coraz mądrzejszym i bardziej doświadczonym  i w końcu mieć wynik

NIE MA PORAŻEK SA LEKCJE!!

Z tego powodu też był czas ze pewnym momencie zarabiałem tyle dziennie co przeważnie  teraz większość zarabia miesięcznie na etacie a to że ten sukces nie zabezpieczyłem i nie zdywersyfikował i nie zbyt mądrze wykorzystałem to też inna lekcja .

Najgorszy jest czas gdy próbujesz a tu porażka , porażka , porażka .... ale jeśli to przetrwasz to później już wiesz co robić i robisz to coraz lepiej ...

Szczerze to genialnie że los mi pozwolił zaczynać wiele razy od zera teraz to już chyba jestem specjalistą jak przechodzić z etatu do ebiznesu w dodatku secjalista jeszcze na etacie żeby było śmieszniej ...

Taka wiedza to jest moc a ja wiem ze zawsze mogę zrobić to kolejny raz to daje poczucie pewności że zawsze będę miał za co żyć i co robić :)

Dużo ludzi ma ten problem:

BOJE SIĘ STRACIĆ KASA 

A jak stracę kasę ?
To stracisz no i co z tego ... pójdziesz dalej z kolejną lekcja
A ludzie się boją a 

Do odważnych świat należy a kto nie ryzykuj szampana nie pije.

Każdy sukces ma swoją cenę . Jaką?
To że stracisz kasę to jest ta cena
To że inni bo robocie leża przed tv i piją piwko a Ty coś tam na kompie się wyginasz to jest ta cena
To że w weekend inni śpią i odpoczywają a Ty wstajesz rano w sobotę i niedziele i zasuwasz i uczysz się czytasz to jest cena
To że się z Ciebie śmieją i szydzą to jest ta cena

To po prostu trzeba ponieś cenę , przetrwać i WYGRAĆ!!

Nie ma wyniku w ebiznesie bez ceny ......
Nie ma drogi na skróty to trzeba wykonać PRACE ale przede wszystkim trzeba miec jaja odwagę INWESTOWAC - RYZYKOWAC 

SAMA PRACA TO ZA MAŁO a za darmo umarło niech żyje:

MAM ODWAGE RYZYKUJ I PRACUJE 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz